Skrevet av Emne: Besøk www.elbilforum.no for å lese mer om Tesla  (Lest 13361 ganger)

Utlogget Lars C. Krogenæs

• Nybegynner
  • *
  • www.elbilforum.no
    • Vis profil
Synes du det er lite besøk på disse sidene?

Besøk www.elbilforum.no -norges største elbilforum med over 3500 aktive brukere.
Og godt besøkte grupper for Tesla S, Tesla X, Tesla Roadster.

Elbilforum eies av Norsk Elbilforening

-------------------------
Mine poster er lagt ut fordi jeg har et lite håp om at Tesla-eiere kan greie å samarbeide med eiere av andre elbiler om et forum, i en forening. Selv om elbileiere har forskellige biler, er det lite som skiller. Norsk elbilforening har gjennom 20 år jobbet for de vilkår som elbilen har oppnådd. Dersom vi står samlet kan vi greie å beholde alle eller de fleste av disse virkemidlene. Da er det bedre med et dedikert elbilforum der vi alle kan samles i stedet for at hvert lille merke skal ha sitt forum, og sin klubb, når vi alle jobber for felles mål og sak.

Elbilforum er åpen for alle, og alle er velkomne til å skrive om det meste, så lenge det ikke går på æreskrenkelser, og at man greier å holde seg til tema hvis man poster i en eksisterende tråd.

Mvh

Lars C. Krogenæs
Forum Admin
www.elbilforum.no
« Siste redigering: 28-11-2013, 13:32 av Satheesh.net »

Utlogget ThomasM

• Nybegynner
  • *
    • Vis profil
Sv: Besøk www.elbilforum.no for å lese mer om Tesla
« Svar #1 på: 06-09-2015, 11:48 »
Neitakk Lars etter usaklig banning og som betalende medlem melder jeg meg heller ut av elbilforum og elbilforeningen. Så kan jeg øke min støtte til TOCN der det heldigvis er takhøyde :)
Rabattlink som gir 10k i rabatt. http://ts.la/thomas4780
Bor du i Bergen så kan du få mine 10k i utstyr også.

Utlogget Dosmont

• Nybegynner
  • *
    • Vis profil
« Svar #2 på: 06-09-2015, 16:55 »
Neitakk Lars etter usaklig banning og som betalende medlem melder jeg meg heller ut av elbilforum og elbilforeningen. Så kan jeg øke min støtte til TOCN der det heldigvis er takhøyde :)

Akkurat som om jeg skulle skrevet det selv!

Men se! MR  Lars C. Krogenæs Legger ut linken til forumet SITT, på andre forum, da er det sikkert lov andre veien å da ;D Hvis han da ikke har fått admin opplæring i nordkorea, som ting tyder på.
Jeg lurer egentlig på hvorfor det personlige engasjementet mot Tesla eiere, noen som har noen ide hvorfor?
« Siste redigering: 06-09-2015, 18:31 av Dosmont »
Rød S85D     http://ts.la/unni7697

Utlogget Satheesh.net

• Administrator
  • Nybegynner
    • Vis profil
    • Satheesh.net
« Svar #3 på: 07-09-2015, 08:56 »
Hei. Det er nettopp derfor jeg lot denne bli værende her. For å vise at han nødvendigvis ikke er noe bedre. Jeg trenger heller ikke "synke så lavt".

#dobbeltmoral

Utlogget dotten

• Nybegynner
  • *
    • Vis profil
« Svar #4 på: 08-09-2015, 09:02 »
Må si jeg syns det er fantastisk at andre kan lenke til sin side, på andre fora, men at litt egen reklame for de som ikke sitter med makten, det er ikke i orden...

Den siste idioten er åpenbart ikke født ennå :)

Utlogget likegyldighet

• Nybegynner
  • *
    • Vis profil
« Svar #5 på: 09-09-2015, 11:50 »
Hei

Satheesh.net skrev om forumet sitt (Teaslaforum.no)  på elbilforum.no i august 2013. Jeg la da en tilsvarende melding inn her om elbilforum.no.

Så ja dosmont, dette har fungert begge veier :-)

Lars

Forumadmin
elbilforum.no

Utlogget Satheesh.net

• Administrator
  • Nybegynner
    • Vis profil
    • Satheesh.net
« Svar #6 på: 09-09-2015, 22:35 »
Stemmer det som Lars skriver. Hvordan det ble mottatt kan sees her:

http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,8769.0.html

Ellers foreslår jeg at vi lar denne tråden dø ut - hvis ikke noen har noen konkrete invendinger(?). :)