Skrevet av Emne: Moderatorer søkes  (Lest 32346 ganger)

Utlogget Satheesh.net

• Administrator
  • Nybegynner
    • Vis profil
    • Satheesh.net
Moderatorer søkes
« på: 26-07-2013, 19:22 »
Hei! Jeg søker etter noen som kunne tenke seg å være moderatorer for dette forumet. Send meg en PM eller svar på dette innlegget for å bli vurdert. Det kan være en idé å ha litt tekniske kunnskaper rundt forum/innlegg, etc. Man kommer dog langt med sunn fornuft!

Ta kontakt hvis du er interessert!  ;)

Utlogget Allram

• Nybegynner
  • *
    • Vis profil
    • Hjemmeblogg
Sv: Moderatorer søkes
« Svar #1 på: 05-09-2015, 23:41 »
Vet ikke om dette er aktuelt enda.

Men jeg er ihvertfall interessert i å bidra til fellesskapet.

Er forum admin for Norsk MX-5 / Miata klubb, samt har drevet som admin/moderator på mange andre forumer rundt omkring.

Har kunnskap til mye av det tekniske bak forumer og sideoppbygging generelt, både på wysiwyg og kodenivå :)
Nissan Leaf Acenta 2014 mod - --Vurderes solgt--
Tesla Model S 70D - VIN1018XX --estimert levering november-tidlig desember 2015 --

Utlogget Satheesh.net

• Administrator
  • Nybegynner
    • Vis profil
    • Satheesh.net
« Svar #2 på: 05-09-2015, 23:48 »
Vet ikke om dette er aktuelt enda.

Men jeg er ihvertfall interessert i å bidra til fellesskapet.

Er forum admin for Norsk MX-5 / Miata klubb, samt har drevet som admin/moderator på mange andre forumer rundt omkring.

Har kunnskap til mye av det tekniske bak forumer og sideoppbygging generelt, både på wysiwyg og kodenivå :)

Hei,

Jeg tenkte jeg skulle vekke disse sidene til liv igjen nå. Så det er meget høyaktuelt med moderator(er). Jeg har allerede fått en henvendelse som jeg også har lovet bort plass til. ;)

Kommer du fra Elbilforum forresten?

Utlogget Allram

• Nybegynner
  • *
    • Vis profil
    • Hjemmeblogg
« Svar #3 på: 05-09-2015, 23:50 »
Hei,

Jeg tenkte jeg skulle vekke disse sidene til liv igjen nå. Så det er meget høyaktuelt med moderator(er). Jeg har allerede fått en henvendelse som jeg også har lovet bort plass til. ;)

Kommer du fra Elbilforum forresten?

Kommer derfra ja, hoppet inn hit så fort jeg så linken du la ut :)
Heter forøvrig Allram der også, men har hatt forholdsvis lite poster da jeg har hatt en Leaf fra før av og har nylig bestilt en 70D, så tenkte å bli litt mer aktiv enn tidligere.
Nissan Leaf Acenta 2014 mod - --Vurderes solgt--
Tesla Model S 70D - VIN1018XX --estimert levering november-tidlig desember 2015 --

Utlogget dotten

• Nybegynner
  • *
    • Vis profil
« Svar #4 på: 08-09-2015, 09:01 »
Om det ønskes kan jeg bidra.

Lang erfaring som moderator fra mIRC, cs, osv.

negative; Jeg tar en spade for en spade og sier ting slik de er

Utlogget VADIMassoF

• Nybegynner
  • *
    • Vis profil
    • Адвокат Ситников Андрей Иванович
Адвокат Ситн
« Svar #5 på: 15-02-2017, 14:04 »
Знаком с  адвокатом Ситниковым Андреем Ивановичем. Что могу сказать. Человек  надёжный, не теряется в сложных ситуациях, уверенно защищает.
Адрес: Санкт-Петербург, ул.Шпалерная, 51 офис 333, Бизнес-центр «Таврический». Электронная почта: kontora@advokat23.ru

Utlogget VADIMassoF

• Nybegynner
  • *
    • Vis profil
    • Адвокат Ситников Андрей Иванович
Адвокат Ситн
« Svar #6 på: 15-02-2017, 14:05 »
 Имел дело с адвокатом Ситниковым А.И давно. Точно знаю опыт работы у него с 1996 года. Дорожит своей репутацией. Представлял мои интересы в горсуде Санкт-Петербурге, Роспатенте. Морском реестре судоходства.
Адрес: Санкт-Петербург, ул.Шпалерная, 51 офис 333, Бизнес-центр «Таврический». Электронная почта: kontora@advokat23.ru