Skrevet av Emne: Når kommer den  (Lest 5295 ganger)

Utlogget PostmanPat

• Nybegynner
  • *
    • Vis profil
Når kommer den
« på: 27-07-2013, 17:11 »
Har ikke fått VIN NR. Enda, men fikk order confirmed i Mai, og fikk "we have started sourcing parts for your Car" her engang i Juni. Forstår at første runde med biler kommer nå i august. Betyr det at vi som fikk lev dato for sep/okt kan forvente levering i okt /nov ?  Har fått warranty og ev connector dokumentert på mytesla, så jeg håpercdt skjer noe med VIN NR. Snart.

Utlogget Hugo

• Nybegynner
  • *
    • Vis profil
Sv: Når kommer den
« Svar #1 på: 29-07-2013, 17:45 »
Jepp - nå kommer den  :-) Ble oppring av Tesla delivery team nettopp: båten er rett utenfor Drammen - min bil VIN 14910 blir levert 19 august...

Utlogget PostmanPat

• Nybegynner
  • *
    • Vis profil
« Svar #2 på: 30-07-2013, 01:01 »
Nytt idag. 2 nye dokumenter på mytesla : roadside assistabce  og European owner's manual. Så noe skjer. Har ikke fått noen epostfra Tesla om delivery date endringer. J

Utlogget Satheesh.net

• Administrator
  • Nybegynner
    • Vis profil
    • Satheesh.net
« Svar #3 på: 30-07-2013, 09:40 »
Dere er heldige som får bilen relativt raskt. Jeg må vente til desember!  ::)

Utlogget janblund

• Nybegynner
  • *
  • Rød Model S i Trondheim
    • Vis profil
« Svar #4 på: 31-07-2013, 00:59 »
Jeg var til Tesla Store in Trondheim idag  ;D spurde når kommer min Tesla svaret blev september  ;D
Tesla Model S - 85kw, Rød multibelegg lakk, Panoramatak i helglass, Sort nappaskinn, matt abachi-tre interiør dekor, Tech-pakke, Parkeringsassistent, Vinterpakke, Lydstudio-pakke, Aktiv luftflæring, Lyspakke, Sikkerhetspakke

Utlogget Espen.

• Nybegynner
  • *
    • Vis profil
« Svar #5 på: 17-12-2015, 07:28 »
Hei, var å prøvde EL bil for første gang,  prøvde s 70 og s 85. Jeg vil nok gå for 85,  men syntes ny utgave er dyr,  jeg vurderer å vente til sommer 2016 i håp om at jeg kan få kjøpt en pen brukt 2015 model som kan oppgraderes. Men spørsmål til dere som kjenner denne. Jeg ble tatt i mot på en fantastisk måte i butikken,  alt virket veldig rosenrødt og bra,  men av erfaring vet jeg at ikke alt er rosenrødt,  er det noen ulemper med s85

Sent fra min SM-G928F via Tapatalk

Utlogget Ira G.Sit

• Nybegynner
  • *
    • Vis profil
    • Разговор про...
Nеr komme
« Svar #6 på: 29-04-2017, 11:10 »
Noen som vet om mulige еrsaker til at en godt voksen hest skummer nеr den spiser grovfфr?