Skrevet av Emne: Den originale Teslaskuffen fra Carina's Teslatray  (Lest 8003 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

carinalarsen76

  • Newbie
  • *
  • Innlegg: 5
    • Vis profil
Jeg lager for hånd og selger den originale Teslaskuffen. Priser fra 599-899kr inkl mva. Over 1100 lagd til kunder i 28 land siden 19 april 2015.

Mange varianter, se nettbutikken for utvalg: www.teslaskuff.no

Ps. Betalende medlemmer i TOCN har rabatt. Logg inn på TOCN for å finne rabattkoden: https://www.tocn.no/medlemsfordeler-carinas-teslaskuff/

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk




MAH

  • Newbie
  • *
  • Innlegg: 19
    • Vis profil
Av nysgjerrighet, hvor lang tid bruker du på å lage en skuffe. Med tanke på at du har laget over 1100 i løpet av en periode på 4 år tilsier jo det at du må nesten lage en hver dag.



carinalarsen76

  • Newbie
  • *
  • Innlegg: 5
    • Vis profil
Av nysgjerrighet, hvor lang tid bruker du på å lage en skuffe. Med tanke på at du har laget over 1100 i løpet av en periode på 4 år tilsier jo det at du må nesten lage en hver dag.
Jeg bruker ca 1,5-2t på hver skuff avhengig av variant. Det stemmer bra med ca 1 pr dag, varierer mellom 6-9pr uke. Jeg lager skuffer 47 uker i året.

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk




Requiem

  • Administrator
  • Jr. Member
  • *****
  • Innlegg: 54
    • Vis profil
Nå er jeg kanskje innhabil, men denne kan jeg absolutt anbefale varmt! Perfekt fit og gjør plassen under skjermen på Model S og X mye mer brukbar til ting og tang.

- 2019 Model 3 LR Dual motor m. AP2.5, FSD, sort interiør
- 2014 Model S 85 m. skinn, AP1, Tech, HI-FI, Pano


MAH

  • Newbie
  • *
  • Innlegg: 19
    • Vis profil
Jøss. Imponert! Viktig med litt pause også  ;)



carinalarsen76

  • Newbie
  • *
  • Innlegg: 5
    • Vis profil
Salg på alle Teslaskuffene i syntetisk skinn (august 2019).
Kan velge mellom sort, hvit, krem, eller kombinasjon av to farger.

Direktelink til salget: https://teslatray.com/collections/all-synthetic-leather-trays

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk