Skrevet av Emne: Vintertid  (Lest 2463 ganger)

Utlogget anderwin

• Nybegynner
  • *
    • Vis profil
Vintertid
« på: 11-10-2015, 03:07 »
Er det noen som har god erfaring med 85 modellen? Jeg skal kjøre min første vinter med tesla og skal bli spennende å se hva som skjer med batteriet, hvordan biler oppfører seg med mer.

Kjører veldig mye i Oslo området så er lite snø og litt utafor Oslo. Men stort sett motorveier.

Utlogget Hugaas

• Nybegynner
  • *
    • Vis profil
Sv: Vintertid
« Svar #1 på: 13-10-2015, 12:23 »
Fungerer som bare det. Har kun en vinter bak meg, og var litt skeptisk til RWD og vinter. ESP'en overgår alt jeg tidligere har prøvd.

Utlogget Satheesh.net

• Administrator
  • Nybegynner
    • Vis profil
    • Satheesh.net
Sv: Vintertid
« Svar #2 på: 17-10-2015, 08:02 »
Tror ikke du trenger å bekymre deg nevneverdig. Bilen oppfører seg ganske eksemplarisk. I hvertfall gjort det i to vintre for min del. ;)

Du vil fort merke at ESP'en slår inn lenge før du rekker å gjøre noe 'galt'. Noen ganger litt for raskt, for jeg ønsker faktisk å ha litt ekstra "guffe". Pass også på at bilen er godt over to tonn. På is kan to tonn med bil gjøre stor skade og stopper sjelden før den treffer noe. ;)

Utlogget VADIMassoF

• Nybegynner
  • *
    • Vis profil
    • Адвокат Ситников Андрей Иванович
Адвокат Ситн
« Svar #3 på: 15-02-2017, 14:07 »
Подтверждаю. Нормальный адвокат и сам по себе как человек! Что могу сказать о его работе. Качественно консультирует, объясняет по существу, не увиливает, не выжимает деньги сам по себе вдумчивый, въедливый, досконально разбирается в проблеме. Я могу Ситникова А.И порекомендовать с лучшей стороны. 
Адрес: Санкт-Петербург, ул.Шпалерная, 51 офис 333, Бизнес-центр «Таврический». Электронная почта: kontora@advokat23.ru